جامعه سایبری فعالیت اطلاعات اینترنت نامزدهای انتخاباتی

جامعه: سایبری فعالیت اطلاعات اینترنت نامزدهای انتخاباتی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی ٢٠١٧ با شکست ایتالیا به مقام سوم دنیا دست یافت.

ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

عبارات مهم : ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در دیدار رده بندی جام جهانی ٢٠١٧ با شکست ایتالیا به مقام سوم دنیا دست یافت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دیدار رده بندی جام جهانی فوتبال ساحلی در باهاما، با پیروزی ٥ بر ٣ بر ایتالیا مقام سوم دنیا را از آن خود کرد. گل های کشور عزیزمان ایران را در این بازی محمد احمدزاده (٣ بار)، محمدعلی مختاری و مسلم مسیگر به ثمر رساندند.

ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

بعد از سومی تیم ملی فوتسال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ٢٠١٦، سومی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در باهاما، دومین عنوان یک ورزش تیمی ایرانی در مسابقه های رسمی است.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در مرحله گروهی ابتدا ٣ بر ٢ مکزیک را شکست داد. سپس برابر ایتالیا ٥ بر ٤ شکست خورد و در آخر بر نیجریه در ضربات پنالتی غلبه کرد. تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی ٤ بر ٣ از سد سوییس، نایب قهرمان اروپا گذشت ولی در نیمه نهایی برابر تاهیتی قرار داده شد و با وجود شایستگی در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی ٢٠١٧ با شکست ایتالیا به مقام سوم دنیا دست یافت.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران پیش از این سه بار در جام های جهانی با ایتالیا رو به رو شده است بود و هر بار شکست خورده بود و نتیجه ای که امروز (بامداد دوشنبه) رقم خورد، نخستین پیروزی کشور عزیزمان ایران بر ایتالیا در یک دیدار رسمی بود. کشور عزیزمان ایران در فروردین ماه ٩٦ در مسابقه های پرشین کاپ بوشهر، ایتالیا را شکست داده بود.

گزارش بازی

بازی در ١٢ دقیقه نخست تقریبا پایاپای بود تا این که محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی توانست یک توپ برگشتی را به گل نخست بازی تبدیل کند. بعد از گل ایران، ایتالیایی ها سراپا حمله شدند و یک بار توپ را به تیر دروازه کشور عزیزمان ایران کوبیدند. در وقت نخست، پیمان حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و چند بار با تصویر العمل هایی عالی، دروازه کشور عزیزمان ایران را نجات داد.

در وقت دوم، تیم ملی کشور عزیزمان ایران بازی بهتری را ارائه داد و موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند و دو بار هم تیر دروازه ایتالیا را به لرزه درآورد. گل دوم کشور عزیزمان ایران را باز هم احمدزاده با استفاده از یک توپ برگشتی زد و گل سوم را محمدعلی مختاری با پاس بلند و زیبای پیمان حسینی به ثمر رساند.

ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

وقت سوم شروع شد و باز هم کشور عزیزمان ایران نبض بازی را در دست داشت و توانست در همان ثانیه های نخست، توپی را به تیر دروازه ایتالیا بکوبد ولی در ادامه ایتالیا مزد حملاتش را گرفت و توانست اختلاف را به دو گل کم کردن دهد.

در وقت نخست بازی، مسلم مسیگر اعتقاد بود رویش خطای پنالتی صورت گرفته ولی داور اعتقادی به آن نداشت. در وقت سوم ولی داور یک پنالتی به سود کشور عزیزمان ایران اعلام کرد ولی مسیگر توپ را به دست دروازه بان کوبید.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی ٢٠١٧ با شکست ایتالیا به مقام سوم دنیا دست یافت.

در ادامه اشتباه روی استفان گوری، بخت نخست آقای گلی مسابقه های یک ضربه آزاد تقدیم او کرد و این بازیکن هم گل دوم ایتالیا را به ثمر رساند. چند ثانیه بعد از گل دوم ایتالیا، مسلم مسیگر پاس حسینی را به قشنگی به گل چهارم کشور عزیزمان ایران تبدیل کرد.

در حالی که کمتر از چهار دقیقه به آخر بازی وقت باقی بود، ایتالیا باز هم به گل رسید. بازیکن ایتالیا با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد، ضربه قیچی برگردان احمدزاده بار دیگر به تیر دروازه ایتالیا برخورد کرد. یک دقیقه بعد هم شوت محکم امیرحسین امیری به تیر برخورد کرد. ٢٥ ثانیه مانده به آخر بازی، خطای هند بازیکن ایتالیا یک پنالتی جهت کشور عزیزمان ایران و اخراج آن بازیکن را به همراه داشت. احمدزاده پنالتی را به گل پنجم کشور عزیزمان ایران تبدیل و کار را تمام کرد.

ا فوتبال ساحلی ایران، سوم دنیا شد

در ثانیه های نهایی ایتالیا یک ضربه آزاد از فاصله کم به دست آورد ولی حسینی شوت عالی ترین گلزن ایتالیایی ها، استفان گوری را به کرنر فرستاد.

دیدار فینال جام جهانی فوتبال ساحلی ٢٠١٧، ساعت یک بامداد دوشنبه بین دو تیم برزیل و تاهیتی برگزار می شود.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | ایتالیا | ایتالیا | جام جهانی | دروازه بان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار